loading...
تفریح گاه ام بکس چت
ÆÐMÏÑ بازدید : 110 سه شنبه 03 تیر 1393 نظرات (0)

داستان جالب کوتاه:
ـــــــــــــــــــ
خداوند سگ را آفرید. و گفت "تمام روز را جلوی در خانه بشین و هر غریبه ای که وارد شد حمله کن. من برای این کار به تو ۲۰ سال عمر میدهم"
سگ گفت "خدایا ۲۰ سال برای این کار خیلی زیاد است، من ۱۰ سالش رو بهت پس میدم، تو ۱۰ سال به من عمر بده".... و خدا پذیرفت

خدا میمون را آفرید. گفت "برای مردم سرگرمی باش، آنها را بخندان و شاد کن، من برای این کار به تو ۲۰ سال عمر میدهم"
میمون گفت "خدایا ۲۰ سال برای سرگرم کردن زیاد نیست؟ من هم مثل سگ ۱۰ سال را پس میدهم" .... و خدا پذیرفت

خدا گاو را آفرید. و گفت "تو به همراه کشاورز تمام روز را به زیر آفتاب برو و بچر. به آنها شیر کافی بده تا نیاز خانواده برطرف شود. من برای این کار به تو ۶۰ سال عمر میدهم"
گاو گفت "خدایا ۶۰ سال برای این کاره دشوار زیاد نیست؟ من ۴۰ سال را پس میدهم، و به من ۲۰ سال بده"... و خدا پذیرفت

بعد از همه ی اینها، خدا انــســــان را آفرید و گفت "بخور، بخواب، بازی کن، ازدواج کن و از زندگی لذت ببر، من برای این کار به تو ۲۰ سال عمر میدهم"
انسان گفت " خدایـــــا فقط ۲۰ سال؟؟ کافی نیست !! به من ۴۰ سالی که گاو داد، ۱۰ سالی که میمون داد، و ۱۰ سالی که سگ داد هم بده... میشود ۸۰ سال، قبول؟" .... و خداوند باز هم پذیرفت

و این داستان زندگی انسان است... ۲۰ سال اول را میخورد، میخوابد، بازی میکند ازدواج میکند و لذت میبرد... ۴۰ سال بعدش را زیر آفتاب کار میکند تا خانواده را حمایت کند... ۱۰ سال بعد را برای نوه هایش را میخنداند و شاد میکند، و ۱۰ سال آخر یک جا مینشیند، و به دیگران حمله میکند !!!!!

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
درسته که بد خطیم … ولی مثل بعضیا ۷ خط نیستیم …
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آپلود عکس | آپلود | سایت آپلود عکس | اپلود عکس" alt="دانشگاه..." title="دانشگاه..." width="60" height="60" class="img_posts" align="middle">دانشگاه...
    دوشنبه 24 شهریور 1393
    آپلود عکس | آپلود | سایت آپلود عکس | اپلود عکس" alt="سرجلسه امتحان..." title="سرجلسه امتحان..." width="60" height="60" class="img_posts" align="middle">سرجلسه امتحان...
    دوشنبه 24 شهریور 1393
    آپلود عکس | آپلود | سایت آپلود عکس | اپلود عکس" alt="مدل مو..." title="مدل مو..." width="60" height="60" class="img_posts" align="middle">مدل مو...
    دوشنبه 24 شهریور 1393
    نویسندگان
    آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 533
  • کل نظرات : 309
  • افراد آنلاین : 32
  • تعداد اعضا : 51
  • آی پی امروز : 92
  • آی پی دیروز : 70
  • بازدید امروز : 116
  • باردید دیروز : 93
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 116
  • بازدید ماه : 116
  • بازدید سال : 29,965
  • بازدید کلی : 129,491
  • کدهای اختصاصی